Wat is vereist?
- Mbo+ diploma in de richting van Bouwkunde
- Minimaal 5 jaar relevante werkervaring
- Achtergrond in Bouwkunde, maatschappelijk betrokken en communicatief vaardig
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
Wat krijg je?
- €3.748 - €4.727 bruto p/m (schaal H) afhankelijk van kennis en ervaring
- 36-urige werkweek
- 26 vakantiedagen
- Laptop, telefoon, eindejaarsgratificatie, reiskostenvergoeding en thuiswerkvergoeding
- Thuiswerkmogelijkheden
Wat doe je?
- 30% Bezoek aan bewoners voor complexe reparaties en mutatieonderhoud
- 30% Intern afstemming en overleg met Vastgoedbeheer en Verhuur
- 10% (Contract) overleg met ketenpartners over voortgang en verbeteringen
- 30% Projectadministratie verwerken, systeem updaten en financiële controle
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Interesse
Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.Dennis van Thiel
Manager Vastgoedbeheer
Vacature
Als Projectleider Dagelijks Onderhoud bij Compaen ben je verantwoordelijk voor reparatie- en mutatieonderhoud van de woningen. Mutatieonderhoud is niet alleen het herstellen van de woning voor de volgende bewoner, maar het kan ook achterstallig groot onderhoud zijn. Denk hierbij aan het vervangen van de badkamer, keuken en/of toilet. Ook de duurzaamheidsmaatregelen in de woning organiseer je voordat de woningwisseling plaatsvindt.
Jij bent als verantwoordelijke het aanspreekpunt voor alle betrokken partijen bij complexere onderhoudsvragen en klachten van bewoners. Je zorgt voor een goede afstemming met de onderhoudsketenpartners en zorgt daarbij voor een zorgvuldige administratieve verwerking van alle werkzaamheden, vanaf aanvraag tot oplevering. Je bent gericht op een goede samenwerking en permanent bezig om met alle betrokkenen het werk steeds beter te organiseren.
In deze functie heb je regelmatig contact met bewoners. Je bezoekt hen voor uiteenlopende zaken en zorgt ervoor dat de communicatie helder is en dat hun vragen snel worden opgelost. Je werkt nauw samen met het Vastgoedbeheer- en het Verhuurteam van Compaen, zodat alle werkzaamheden in het proces goed verlopen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het bijhouden van administratieve taken, zoals het verwerken van afgeronde werkzaamheden, het controleren van facturen en de update van de vastgoeddata.
Er is veel ruimte voor eigen initiatief en samenwerking met je collega’s van Compaen. Je werkt binnen een team van vier Projectleiders, een Manager en twee collega’s van het bedrijfsbureau.
Als je het leuk vindt om samen te werken, zowel buiten als binnen, en je het een uitdaging vindt om afwisselende taken te managen, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag begin je op kantoor met het doornemen van de mail. Daarna ga je op bezoek bij bewoners voor complexe opnames of inspecties en werk je, samen met de onderhoudspartners of afdeling Verhuur, aan een fijne woning voor de huurders.
Op een minder leuke werkdag loopt de planning anders door een onverwachte situatie. Soms is een bewoner niet helemaal tevreden met de oplossing die je kunt bieden.
- 06:00
- 07:00
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
-
- Mails lezen en beantwoorden
- Overleg met het KCC over openstaande vragen en klachten
- Inspectie van woningen
- Lunch
- Inspectie van een aantal woningen
- Afgeronde werkzaamheden administratief verwerken
- Voorbeeld weekagenda
-
- Lunch
- Dossiers bijwerken en facturen controleren
- Woninginspectie
- Weekstart met afdeling Wonen
- Intern overleg met Vastgoedbeheer en het Verhuurteam
- Afgeronde werkzaamheden administratief verwerken
-
- Lunch
- Inspectie van een aantal woningen
- Afgeronde werkzaamheden administratief verwerken
- Mails lezen en beantwoorden
- Inspectie van een aantal woningen
-
- Lunch
- Bewoners te woord staan en vragen beantwoorden
- Dossiers bijwerken en facturen controleren
- Inspectie van een aantal woningen
- Afgeronde werkzaamheden administratief verwerken
-
- Lopende projecten en voortgang controleren
- Openstaande vragen of meldingen afronden
- Roostervrije middag
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Binnen Compaen is er geen vast groeipad, maar wel volop ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Met een persoonlijk loopbaanbudget en de flexibiliteit van een kleine organisatie, kun je samen met ons je eigen carrièrepad vormgeven. We groeien samen!
Werken bij Compaen
Compaen is een betrokken woningcorporatie die actief is in Helmond en Mierlo, met circa 35 enthousiaste medewerkers die verantwoordelijk zijn voor het beheer van ongeveer 3.500 woningen. De missie is duidelijk: een passend en betaalbaar thuis bieden aan mensen die dat nodig hebben. Naast het beheer van woningen wordt er ingezet op het creëren van leefbare, duurzame en inclusieve wijken.
Wat Compaen uniek maakt, is de nauwe samenwerking met huurders, gemeenten en andere partners om de uitdagingen van deze tijd aan te pakken, zoals betaalbaarheid, zorgbehoeften en het bevorderen van sociale samenhang. De werkwijze is open en transparant, met korte lijnen en veel onderlinge betrokkenheid. Eerlijkheid, wendbaarheid en gedrevenheid staan centraal in alle activiteiten, met als doel het creëren van een fijn thuis en het maken van impact voor de toekomst.
- Hoofdkantoor in Helmond
- 37 medewerkers
- 50% / 50%
- Gem. leeftijd 46 jaar
- Informeel
- Flexibiliteit in werkplek en werktijden