Wat is vereist?
- Mbo (+) werk- en denkniveau
- Relevante werkervaring is een pre
- Digitale vaardigheid, nauwkeurigheid in dataverwerking en sterke sociale en communicatieve vaardigheden
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift, en basisvaardigheid in het Engels (Duits is een pre)
- Dienstverlenend, zorgvuldig, klantgericht en sociaal ingesteld
Wat krijg je?
- €3.114 - €3.892 bruto p/m
- 32 tot 36-urige werkweek
- 26 vakantiedagen
- Laptop, telefoon, eindejaarsgratificatie, reiskostenvergoeding en thuiswerkvergoeding
- Thuiswerkmogelijkheden
Wat doe je?
- 30% Beantwoorden van telefoontjes en mails
- 25% Problemen oplossen
- 20% Administratie verwerken
- 15% Technische opdrachten verwerken
- 10% Intern overleg
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Interesse
Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.Damla Üstün
Junior HR-adviseur
Vacature
Als Klantadviseur bij Compaen ben je het eerste aanspreekpunt voor huurders en woningzoekenden en bied je hen eerstelijns ondersteuning bij uiteenlopende vragen en verzoeken. Je behandelt zaken die betrekking hebben op huurbetalingen, onderhoudsverzoeken, reparaties en andere woongerelateerde kwesties. Op basis van de ontvangen verzoeken maak je bijvoorbeeld opdrachtbonnen voor aannemers of plan je afspraken in met opzichters en wijkadviseurs. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor administratieve taken, zoals het opstellen van huurovereenkomsten, het verwerken van huuropzeggingen en het registreren van Zelf Aangebrachte Voorzieningen. Hierbij werk je samen met verschillende afdelingen om ervoor te zorgen dat alle klantverzoeken efficiënt en naar tevredenheid worden afgehandeld.
Je komt terecht bij de klantenservice, een klein team van drie medewerkers. In dit team werk je nauw samen met je collega's om huurders en woningzoekenden snel en efficiënt te helpen. De klantenservice is continu bezig met het afhandelen van telefoongesprekken en mails, terwijl administratieve taken tussendoor verwerkt worden. Door de werkomgeving zijn er volop mogelijkheden om te leren en je verder te ontwikkelen binnen het team.
Als je het leuk vindt om met mensen om te gaan, hen te ondersteunen bij hun woonvragen en je het een uitdaging vindt om snel te schakelen tussen verschillende situaties, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag heb je veel contact met huurders en woningzoekenden, waarbij je hen helpt met hun vragen of problemen. Je zorgt voor duidelijke, vriendelijke communicatie en voelt je goed wanneer je een huurder echt verder hebt geholpen.
Op een minder leuke werkdag heb je te maken met verschillende situaties tegelijk, zoals een huurschuldgesprek en een urgente vraag van een woningzoekende. Het snel schakelen tussen deze taken kan soms een uitdaging zijn.
- 07:00
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
- 18:00
-
- Telefoongesprekken beantwoorden van huurders en woningzoekenden
- Administratie verwerken
- Voorbeeld weekagenda
- Roostervrije middag
-
- Lunch
- Beantwoorden van telefoontjes en mails
- Weekstart overleg
- Administratie verwerken en opvolging van opdrachten
- Beantwoorden van telefoontjes van huurders met vragen over betalingen of reparaties
- Technische opdrachten verwerken en afhandelen van verzoeken
- Tussendoor telefoontjes beantwoorden
-
- Lunch
- Telefonisch en per mail beantwoorden van vragen van huurders
- Problemen oplossen
- Administratieve verwerking
- Behandelen van aanvragen van woningzoekenden
- Technische opdrachten verwerken en opvolgen van lopende zaken
-
- Lunch
- Telefoontjes beantwoorden van huurders over betalingen en onderhoudsverzoeken
- Administratie verwerken
- Beantwoorden van mails en oplossen van technische vraagstukken
- Telefoontjes van woningzoekenden beantwoorden en technische opdrachten inplannen
- Korte rapportage en bijwerken van de administratie
-
- Lunch
- Beantwoorden van telefoontjes en mails
- KCC-overleg
- Administratie verwerken
- Telefoontjes beantwoorden
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Binnen Compaen is er geen vast groeipad, maar wel volop ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Met een persoonlijk loopbaanbudget en de flexibiliteit van een kleine organisatie, kun je samen met ons je eigen carrièrepad vormgeven. We groeien samen!
Werken bij Compaen
Compaen is een betrokken woningcorporatie die actief is in Helmond en Mierlo, met circa 35 enthousiaste medewerkers die verantwoordelijk zijn voor het beheer van ongeveer 3.500 woningen. De missie is duidelijk: een passend en betaalbaar thuis bieden aan mensen die dat nodig hebben. Naast het beheer van woningen wordt er ingezet op het creëren van leefbare, duurzame en inclusieve wijken.
Wat Compaen uniek maakt, is de nauwe samenwerking met huurders, gemeenten en andere partners om de uitdagingen van deze tijd aan te pakken, zoals betaalbaarheid, zorgbehoeften en het bevorderen van sociale samenhang. De werkwijze is open en transparant, met korte lijnen en veel onderlinge betrokkenheid. Eerlijkheid, wendbaarheid en gedrevenheid staan centraal in alle activiteiten, met als doel het creëren van een fijn thuis en het maken van impact voor de toekomst.
- Hoofdkantoor in Helmond
- 37 medewerkers
- 50% / 50%
- Gem. leeftijd 46 jaar
- Informeel
- Flexibiliteit in werkplek en werktijden